KeyTech helpt u bij de heroriëntatie van uw business op 3 fronten
COVID-19 heeft ons digitaal gedrag voorgoed hervormd!
Thuiswerken zal blijven bestaan
Wij helpen u om op een vlotte manier online samen te werken door de nodige tools te implementeren en u te begeleiden naar veilige cloud-migraties op maat van uw behoeften: Microsoft 365 – TEAMS – Onedrive/Sharepoint – Dedicated server(s) in de cloud – KMO in de cloud – andere cloud oplossingen…
Online opleidingen en webinars zullen meer gevraagd blijven
Wij hebben onze opleidingen aangepast naar virtuele klassen met de nodige aandacht voor interactie van de deelnemers. De meest gevraagde opleidingen betreffen momenteel Cybersecurity Awareness cursussen omdat thuiswerkers nu éénmaal kwetsbare slachtoffers zijn voor cybercriminelen.
Volg de getuigenissen van onze klanten hieromtrent
Bij de tweede Corona golf hadden we meteen door dat onze sector een lange tijd haar deuren ging moeten sluiten en dat een take-away formule onze enige uitzicht was om omzet te blijven draaien. Alleen bracht dit een hoop extra administratie met zich mee (rekenwerk, communicatie per e-mail en telefoon, digitale marketing, …). Dankzij de e-shop die KeyTech voor ons ontwikkelde hebben we nu een duidelijke en foutloze opvolging van de bestellingen en kunnen we ons concentreren op ons beroep, namelijk lekkere schotels maken.
Door de pandemie werden we genoodzaakt om over te schakelen naar een take-away formule, wat niet meteen onze business model was. KeyTech hielp ons met de ontwikkeling van een e-shop waarvoor we heel snel positieve commentaren kregen van onze klanten die het gebruiksgemak hiervan benadrukten ten opzichte van de oude manier van werken.
Het beheer van onze interne mail server en de firewall & anti-spam regels die hiermee gepaard gaan was een bron van dagelijkse ergernis geworden. In januari 2021 heeft KeyTech onze 90 mailboxen in minder dan één week overgezet naar Office-365 zonder enige downtime en op een totaal transparante wijze voor de eindgebruikers. Deze migratie heeft onze dagelijkse werklast aanzienlijk verlicht (maintenance, troubleshooting, backups, updates, …) alsook de foutenpercentage tot quasi 0 herleid (doorgelaten spam mails, geblokkeerde legitieme mails, …).
Nadat we 2 keer op korte tijd slachtoffer werden van een ransomware hebben we na aanraden van KeyTech besloten te migreren naar hun cloud oplossing. Door hun technische expertise en begeleiding waren al onze applicaties en gegevens al na 2 dagen beschikbaar in een beveiligde cloud omgeving. Sindsdien werken we vlekkeloos in de cloud.
We hebben met KeyTech een betrouwbare en reactieve partner gevonden. Nadat zijn ons naar Microsoft 365 migreerden hebben ze tevens een 24/7 monitoring systeem opgezet voor onze applicaties en onze Wi-Fi, waardoor ze problemen detecteren en oplossen nog voor we beroep moeten doen op hun service.
In voorbereiding voor de release van onze Applicatie die we aan het ontwikkelen zijn, heb ik de opleiding Cybersecurity bij Keytech gevolgd. De opleiding was reeds van de 1e seconde boeiend, interactief, en to the point. Ik heb er heel veel van opgestoken en zal zeker nog beroep doen op hun services in een verder stadium.